Přečtěte
si: Volné vstupenky na veletrh CZECHBUS ZDE
|
|
|
Marketingové řízení a jak Vám s ním umíme pomociCo je to marketingMarketing představuje řídící proces pro identifikaci, předvídání a uspokojování požadavků zákazníků za účelem dosažení zisku.Takto vymezený marketing představuje řešení několika základních otázek: • identifikace potřeb zákazníků – jaké druhy zboží a služeb kupují, jak je kupují, u koho je kupují a proč je kupují, • vymezení cílových segmentů trhu – tedy skupin zákazníků sdružených podle společných charakteristik, • vytváření konkurenční výhody pro každý z cílových segmentů trhu, na nichž se firma může vymezit vůči svým konkurentům a profitovat z tohoto vymezení. K naplnění cílů marketingu slouží marketingový mix, tedy soubor marketingových nástrojů, který firma používá k tomu, aby dosáhla svých marketingových cílů. Marketingový mix je vymezen v angličtině čtyřmi „P“: • Produkt (Product) – tedy zboží či služba, kterou zákazník nakupuje, • Cena (Price), za kterou je produkt prodáván a nakupován, • Místo (Place) – zde se jím rozumí trh, na který je produkt dodáván, • Propagace (Promotion) – tedy způsob, jak dát vědět cílovému trhu o produktu a jeho dodavateli. Nejde tedy jen o propagaci výrobků či služeb, jak je marketing často chápán. Ta je jeho dílčí, ale zdaleka ne jedinou součástí. Takto rozumí marketingu i naše konzultační firma a její tým. Náš týmIng. Jakub Slavík, MBA je manažerský poradce s mnohaletou praxí ve strategickém poradenství a vzdělávání manažerů. Je mimo jiné držitelem ocenění britského The Chartered Institute of Marketing za nejlepší disertaci MBA v oboru marketingového řízení. Marketingovým řízením pro průmysl a veřejné služby a s ní související spoluprací s technicky zaměřenými manažery se zabývá po celý svůj dosavadní profesní život.Ing. Pavla Slavíková je šéfredaktorka portálů www.smartcityvpraxi.cz a www.proelektrotechniky.cz s bohatou praxí v technických médiích a v marketingu a obchodu na trhu B2B. Působí rovněž jako konzultantka v oboru energetiky a moderních technologií a manažerka propagačních a vzdělávacích akcí zaměřených na produkty z této oblasti. Naše služby pro Váš marketing1. Konzultační a vzdělávací služby pro marketing, zahrnující zejména• vhodné nasměrování Vašeho produktu na ten správný trh, • vhodnou volbu tržní strategie, • vymezení cílové skupiny, • určení nejvhodnějšího způsobu a médií, jak s cílovou skupinou komunikovat, • profesionální asistence při této komunikaci. 2. Služby pro propagaci Vašich produktů a prezentaci Vaší firmy, zahrnující zejména • vytváření odborných článků o Vašich produktech na základě produktových informací v různé podobě a formátech, se zaměřením na konkrétní cílovou skupinu a konkrétní média, • návrhy propagace Vašich produktů se zaměřením na konkrétní cílovou skupinu, • vytváření článků a návrhů inzerce pro PR Vaší firmy směrem k odborné i všeobecné veřejnosti, se zaměřením na konkrétní cílovou skupinu a konkrétní média, • organizace eventů pro propagaci Vašich produktů a PR Vaší firmy, směrovaných na konkrétní cílové skupiny, • propagace Vašich produktů na našich vlastních konferencích tam, kde se jejich cílová skupina shoduje s tou Vaší, • další služby v oblasti marketingu podle potřeby a dohody. Jak naše služby fungují po obchodní stráncePreferujeme dlouhodobý zákaznický vztah, který nám umožní co nejlépe porozumět Vašim produktům a Vaší firmě, a tak co nejefektivněji zužitkovat ve Váš prospěch naše znalosti, praktické zkušenosti a profesionální dovednosti.Lze tedy například uzavřít rámcovou smlouvu o službách, naplňovanou dílčími zakázkami fakturovanými po dodání a odsouhlasení. Takovou zakázkou může být například příprava a dodání specializovaného školení nebo propagační kampaň ve stanoveném rozsahu. Lze si rovněž vymezit objem objednané práce, která bude postupně dodávána a účtována na základě měsíčních výkazů (timesheetů). Konkrétní služby a jejich ceny jsou určeny individuálně po vzájemné dohodě se zákazníkem. Zákazníci našich služeb v oblasti marketinguMezi současné nebo minulé zákazníky našich služeb pro marketing z ČR i ze zahraničí patří například• Skupina ČEZ: dlouhodobé partnerství při propagaci energetických služeb ČEZ ESCO a nabíjecí infrastruktury ČEZ E-Mobilita, • Ekova Electric (nyní Škoda Ekova), výrobní a opravárenský podnik pro dopravní prostředky: poradenství při stanovení firemní strategie včetně obchodu a marketingu, • Iveco, výrobce autobusů: školení o elektrobusech a jejich marketingu, • Chariot Motors, výrobce elektrobusů: dlouhodobé partnerství při propagaci produktů a odborná asistence při vstupu na český trh, • Murrelektronik, výrobce inteligentních spojovacích prvků pro průmyslovou automatizaci: dlouhodobé partnerství při vytváření odborných článků a realizaci propagačních kampaní na základě produktových informací a požadavků zákazníka, • nano power, výrobce trakčních baterií: propagační kampaň zahrnující vytváření a publikování odborných článků. Kontaktní a identifikační údajeIng. Jakub Slavík, MBA – Consulting ServicesIČ: 41993594, DIČ: CZ6304051171, plátce DPH, Adresa: K podjezdu 596/18, 251 01 Říčany u Prahy Tel. +420 323 631 119 E-mail: info@proelektrotechniky.cz Přečtěte si také:Consulting Services: Naše odborné službyIng. Jakub Slavík, MBA – Consulting Services je konzultační firma v oblasti inovativních technologií pro dopravu a smart city (včetně energetiky a vodíkových technologií), která rovněž provozuje informační portály www.smartcityvpraxi.cz a www.proelektrotechniky.cz a organizuje odborné akce. V rámci našich odborných služeb Vám nabízíme vypracování strategie smart city, spolupráci na vytváření strategických dokumentů, vytváření a realizace projektů pro smart city, další odborné konzultační služby (studie, průzkumy, analýzy), vytváření a realizace dalších projektů s inovativními technologiemi (automatická vozidla, vodíkové technologie, elektromobilita aj.), specializované vzdělávací akce „na klíč“, prezentační a autorské služby (prezentace na konferencích, portálech). Cyklus odborných konferencí „Smart city v praxi“ a „Elektrické autobusy pro město“Konference
„Elektrické
autobusy pro město“ se již od svého prvního běhu v říjnu
2013 vyprofilovala jako zcela ojedinělá prezentační a vzdělávací akce i
jako místo vzájemné výměny aktuálních zkušeností mezi profesionály z
elektrické osobní dopravy. Díky svému zaměření na konkrétní téma,
konkrétní prezentující a konkrétní publikum se tato konference stala
prostředkem přímé komunikace mezi výrobci elektrobusů a trolejbusů
(včetně jejich komponent a infrastruktury) a jejich provozovateli a
uživateli. V neposlední řadě zde hrají důležitou roli i zástupci
institucí, které rozhodují o financování této dopravy, nebo mají v
tomto ohledu aktuální a spolehlivé informace.Konference „Smart
city v praxi“ je zaměřena především na
ty zástupce měst a obcí a veřejných organizací, kteří se budou
rozhodovat o volbě konkrétních řešení od konkrétního dodavatele pro
definování a naplňování investičních projektů, jimiž je koncept smart
city v daném městě realizován. |
|